דרמה בבית שמש: האופוזיציה טירפדה מינוי של אבוטבול

    ארי וידר No Comments on דרמה בבית שמש: האופוזיציה טירפדה מינוי של אבוטבול
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דרמה בבית שמש: אחרי שזכה במכרז לתפקיד מנהל אגף החינוך, הודיע היום חברון טרבלסי, כי לאור הרדיפה האישית נגדו והפגיעה הקשה במשפחתו, הוא מסיר את מועמדותו לתפקיד. העירייה תצא במכרז חדש.

    עם הכרזת העירייה על מינויו של טרבלסי לתפקיד, פורסם בתקשורת תחקיר ולפיו האיש הורשע בעבר בפלילים, בין היתר באשמת קניית תואר אקדמי מאוניברסיטה בלטביה תמורת עשרות אלפי שקלים. באופוזיציה העירונית מיהרו למחות על המינוי, חבר המועצה ריצ'רד פרס אמר כי "לא יעלה על הדעת שילדינו יהיו הפקר ושאדם שהורשע בעבירות כאלה -מכל האנשים הטובים במערכת החינוך בבית שמש ובארץ- ייבחר. אני בהלם, הילדים שלי מחפשים דוגמה אישית".

    היום כאמור, הודיע טרבלסי כי הוא מסיר את מועמדותו. ראש עיריית בית שמש, משה אבוטבול הגיב על פרישתו לאתר 'קול חי': "צר לי על ההחלטה. חברי וועדת הבחינה כולל נציג משרד הפנים, פרט לנציג האופוזיציה, ראו בטרבלסי האיש המתאים ביותר לתפקיד, לאור כישוריו ולמרות הדברים שפורסמו. מצער שכדי להביאו להסרת מועמדותו, נעשו צעדים מבישים מעבר לבירורים סטנדרטיים ולגיטימיים. אני מכבד את החלטתו, ומיד אחרי החג נצא למכרז חדש למשרת מנהל אגף חינוך לבית שמש".



    0 תגובות